איך להגיע לטיפול

נעים ונקי
מעיין א', 02/17/2019 - 10:17

כמה כללים שיעזרו לטיפול להיות נעים יותר לכם ולמטפל שלכם!

הכללים מותאמים לעיסוי שבדי, ולמה שמתאים לי. מטפלים אחרים אולי יחזיקו בגישה שונה לגבי כמה מהדברים, אבל על רובם כולנו נסכים.

  1. הברור מאליו - לבוא נקיים. עיסוי שבדי ענשה עם שמן, ושמן על ליכלוך עלול לגרום כל מיני פצעונים בעור, להחמיר פטריות בכפות הרגליים וכו'. לכן מומלץ לבוא אחרי מקלחת.
  2. שערות - לי באמת לא מפריע לעבוד על שערות, אבל למטופלים מסתבר כן - למטופלים שעירים במיוחד לפעמים נתלשות שיערות בזמן טיפול למרות שאני משתדלת שלא, וזה כואב! מטופל ספורטאי נתן לי פתרון לזה - הוא הסביר לי שהם מעבירים גילוח במקומות כמו גב כתפיים עם מכונת גילוח, בנבחרת אין להם זמן לטפל בעדינות מסביב לגב או רגליים שעירות במיוחד... אני מודה ש"תספורת" כזו היא פתרון קל עבורי - טוב לדעת שאני לא עושה גם תלישת שערות בנוסף לעיסוי (: אגב, גם בנות עם "קוצים" חדים במיוחד ברגליים צריכות לקחת בחשבון שהמטפל לא רוצה להיפצע, לכן עדיף להגיע בשלב לא דוקר, בין אם לפני שזה דוקר, או אחרי..
  3. לא לבוא חולים - גם בשבילכם, וגם בשבילי ובשביל שאר המטופלים שלי - אני לא עובדת חולה, כדי לא להדביק אחרים. יש כאלה שאומרים שעיסוי עוזר להבריא - זה בהחלט דיון למאמר אחר, ותלוי מאוד בסוג העיסוי, בסוג המחלה, בשלב שלה, בסוג הגוף של המטופל ועוד, וזה בהחלט נושא רחב למאמר אחר. אם קבעתם אצלי טיפול וחליתם ואתם מהססים, דברו איתי ונראה מה המצב.
  4. בבקשה לא לבוא עם נגעים מדבקים/פצעים פתוחים בעור. עיסוי עם שמן עשוי לגרום לנגע להתפשט למקומות אחרים ולהחמיר את הבעיה. הדבר נכון גם לנגעים כמו הרפס השפתיים - חכו בבקשה עד החלמה מלאה, ובכך תעזרו לעצמכם ולמטפל לשמור על הגיינה. אמנם לא נוגעים בשפתיים בזמן טיפול אבל בואו נלך על בטוח. פצעים לא מדבקים פתוחים - אין בעיה - רק לכסות בחבישה נקייה או פלסטר, וליידע את המטפל לא לגעת.
  5. לא להקדים בלי לבדוק שזה בסדר! גם כי חדר הטיפולים אולי עוד לא מחומם, הסדינים אולי לא הוחלפו, וגם כי המטפל אולי צריך את הזמן הזה לישיבה, לענות לטלפונים, לשתות משהו בין טיפול לטיפול.. אם אתם רוצים לקבל את מלוא תשומת הלב, כבדו את הזמנים שלנו.
  6. לא לאחר יותר מרבע שעה בלי להודיע. יש מה להסביר?
  7. ובאותו עניין: ביטולים - עד 24 שעות לפני זה אני לא לוקחת תשלום, אבל מי שמבטל מהרגע להרגע יותר מפעם אחת ואינו מטופל קבוע, יצטרך, אם ירצה בכל זאת לקבוע טיפול, לשלם עליו בעת קביעת התור, ובלי החזרים. זאת הפרנסה שלי, וזהו (:

זהו! מקווה שעזר. נתראה בטיפול הבא!